– Na Jose Mourinho wzorują się kolejne pokolenia szkoleniowców, a piłkarze na całym globie pragną grać pod jego wodzą. To menedżer, nieustannie znajdujący się na topie. Podobne ambicje ma nasza marka 4Move – mówi Wiesław Włodarski, prezes firmy FoodCare.
Wartość kilkuletniej umowy z trenerem o przydomku „The Special One" – który od 2013 r. trenuje drużynę FC Chelsea – owiana jest tajemnicą. Kontrakt zakłada m.in., że jego twarz pojawi się na etykietach najnowszej linii napojów izotonicznych 4Move. Wizerunek Mourinho wykorzystany zostanie także w kampaniach promocyjnych i akcjach dla konsumentów.
Jose Mourinho nie jest pierwszą gwiazdą sportu, z którą współpracuje FoodCare. W 2010 r. twarzą jego napoju energetycznego N'Gine był rajdowiec Robert Kubica, a od 2012 r. energetyk Black promuje były bokser Mike Tyson.
Na celowniku pozycja lidera
Zatrudnienie piłkarskiej gwiazdy ma pomóc w rynkowej ekspansji 4Move.
– Podobnie jak w przypadku innych kategorii rynku spożywczego, również w segmencie napojów izotonicznych interesuje nas wyłącznie pozycja lidera – zaznacza prezes FoodCare. - Co istotne, mamy argumenty, które pozwalają nie traktować tego planu jedynie w kategorii życzeniowej. 4Move od kilkudziesięciu miesięcy plasuje się w pierwszej trójce napojów izotonicznych w Polsce, we wszystkich ujęciach rynkowych – dodaje.