Studio to założył w 1996 r. Sid Meier, zasłużony projektant gier, autor słynnej „Cywilizacji”. Od tego czasu jego firma opublikowała kilkadziesiąt złożonych produkcji wymagających od graczy nie tyle zręczności, ile umiejętności wdrażania planów taktycznych i strategicznych oraz zarządzania państwem, korporacją bądź międzynarodową organizacją militarno-badawczą. „Marvel’s Midnight Suns” to doskonały przykład gry tego właśnie typu.
Czytaj więcej
„Black Adam” miał odrodzić uniwersum DC Extended. Ale wygląda na to, że je pogrzebie.
Fabuła jest emocjonująca, a dialogi okraszone komiksowym humorem. Oto doktor Faustus z organizacji Hydra za pomocą czarnej magii przywraca do życia potężną Lilith. Bezpieczeństwo świata wisi na włosku i nawet Avengersi niewiele mogą zdziałać. Jedyną nadzieją jest tajemniczy Łowca. Tę postać gracz może stworzyć samodzielnie, wpływając na jej wygląd i posiadane moce. Podczas zabawy stale ją modyfikuje i rozwija, dopasowując do obranej strategii.
Najważniejsze w „Marvel’s Midnight Suns” są rozgrywane w trybie turowym walki. Gracz kieruje w nich nie tylko Łowcą, ale też i innymi superbohaterami. Do wyboru ma ich kilkudziesięciu – są tu Iron Man, Kapitan Ameryka, Scarlet Witch, Spider-Man czy Wolverine, wszyscy ze swoimi niezwykłymi umiejętnościami. Stąd każde starcie warto zaplanować, by wykorzystać ich talenty. Pomiędzy akcjami gracz ląduje w bazie, gdzie zdobywa informacje wywiadowcze, a także… nowe kostiumy.
Czytaj więcej
Gotham, miasto Batmana, straciło swojego obrońcę. Na szczęście udało mu się wychować następców.