Rz: Najpierw Mike Tyson jako twarz napoju energetycznego Black, a od tego roku Jose Mourinho promujący napój izotoniczny 4Move. Ile kosztuje zatrudnienie gwiazd takiego formatu?
To duża inwestycja. Nam jednak udaje się przekonać gwiazdy, aby ich wynagrodzenie w dużej części zależało od sukcesu marek, które dla nas promują. Zgadzają się, bo zamiast np. dostać od razu 1 mln euro, za kilka lat mogą zainkasować kilka czy wręcz kilkanaście razy więcej.
W Polsce coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie międzynarodowych sław w promocji, ale nadal jest to na tyle rzadkie, że budzi sporą sensację. Co daje ich zatrudnianie?
Żyjemy w czasach, gdy sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie da sobie rady bez perfekcyjnej strategii marketingowej. Black i 4Move są markami o zasięgu międzynarodowym. W Polsce widzimy już efekty zatrudnienia Jose Mourinho. W tym sezonie sprzedaż 4Move jest w części sieci handlowych o 200–300 proc. wyższa niż przed rokiem.
Będziecie zatrudniać kolejne sławy?