Grupa VRG, właściciel kilku marek odzieżowych i jubilerskiej W.Kruk, zdecydowała się na ważny krok – dowiedziała się „Rzeczpospolita”. W piątek 13 października zaczyna zmianę szyldów największych salonów prowadzonych do tej pory pod jedną z najstarszych działających na rynku marek krawieckich w kraju – Wólczanka.
Jak mówi „Rz” Marta Fryzowska, wiceprezeska VRG, koncept, który zamierza rozwijać grupa, będzie nosić nazwę „Well Wólczanka”.
Zmiana ta to element strategicznego planu na lata 2023–2025. Zakłada on, że roczne przychody grupy urosną o 600 mln zł, osiągając za trzy lata poziom około 1,9 mld zł, a zysk operacyjny do około 220 mln zł.
Czytaj więcej
Krajowe sklepy z odzieżą i obuwiem mają za sobą dużo słabszy trzeci kwartał niż ten w 2022 roku. Zawiodła pogoda i wydatki konsumentów.
Jednym z pomysłów, by zachęcić konsumentów do zakupów w sklepach grupy, jest odmłodzenie marek Vistula i Wólczanka zarówno pod względem wizualnym, jak i produktowym, przy jednoczesnej dbałości o ich jakość, aby mogły zaliczać się do kategorii zwanej „accesible premium” (osiągalne premium).