McDonald's łączy siły z celebrytami. Kolejny zestaw sygnowany sławnym nazwiskiem

Trzydzieści lat temu na topie był McJordan. Teraz McDonald's postanowił wrócić do tworzenia zestawów przez sławy.

Aktualizacja: 06.10.2020 14:54 Publikacja: 06.10.2020 14:27

McDonald's łączy siły z celebrytami. Kolejny zestaw sygnowany sławnym nazwiskiem

Foto: materiały prasowe

W lokalach McDonald's w USA, a także w dostawie, klienci mogą od wczoraj kupować zestaw, który stworzył latynoamerykański gwiazdor J Balvin, znany także jako „Książę reggeatonu" i mający na swoim koncie współpracę z Cardi B czy Dua Lipa. O tym, że posiłek złożony z ulubionych potraw muzyka dostępny jest już w McDonald's poinformował również sam J Balvin na swoim Twitterze.

- Zawsze był gościem restauracji McDonald's w czasie swoich tras koncertowych i teraz jesteśmy podekscytowani, że możemy zaoferować jego zamówienie w naszym menu w USA – stwierdził w komunikacie prasowym Morgan Flatley, dyrektor marketingu w USA.

W zestawie J Balvina klienci znajdą Big Maca, średnie frytki i lody Oreo. Dla tych, którzy zamówią zestaw przez aplikację, lody będą za darmo. Posiłek od J Balvina różni się znacząco od tego, który zestawił w zeszłym miesiącu Travis Scott. Raper wybrał słynnego ćwierćfunciaka z serem, bekonem i sałatą, do tego Sprite oraz frytki z sosem BBQ i okazało się to takim sukcesem, że niektórym lokalom zabrakło składników do robienia burgerów.

W obu wypadkach zestawy nie zawierają żadnych nowych składników. McDonald's wykorzystuje obecne w menu dania, które celebryci po prostu zestawiają po swojemu, a wszystko to okraszane jest marketingiem. Cytowani przez CNN Business analitycy sądzą, że McDonald's chce z jednej strony podnieść poziom sprzedaży, a z drugiej zachęcić klientów do korzystania z aplikacji, która sama w sobie podnosi lojalność klientów i sprzedaż.

Współpraca z Travisem Scottem i J Balvinem to w sumie powrót McDonald's do tego, co robiono 30 lat temu. Wtedy jednak specjalny zestaw McJordan Special składający się z ćwierćfunciaka z bekonem i sosem barbecue, frytek oraz napoju, sprzedawany był tylko w Chicago i okolicach. Ograniczenie wynikało zapewne z faktu, że Michael Jordan był gwiazdorem Chicago Bulls.

W lokalach McDonald's w USA, a także w dostawie, klienci mogą od wczoraj kupować zestaw, który stworzył latynoamerykański gwiazdor J Balvin, znany także jako „Książę reggeatonu" i mający na swoim koncie współpracę z Cardi B czy Dua Lipa. O tym, że posiłek złożony z ulubionych potraw muzyka dostępny jest już w McDonald's poinformował również sam J Balvin na swoim Twitterze.

- Zawsze był gościem restauracji McDonald's w czasie swoich tras koncertowych i teraz jesteśmy podekscytowani, że możemy zaoferować jego zamówienie w naszym menu w USA – stwierdził w komunikacie prasowym Morgan Flatley, dyrektor marketingu w USA.

Przemysł spożywczy
Otmuchów wrócił do działalności, pod Wrocławiem czekają na falę
Przemysł spożywczy
Polscy producenci wysyłają żywność i napoje powodzianom. Woda zamiast oranżady
Przemysł spożywczy
Żabka wycofuje jeden z napojów i ostrzega klientów. Możliwe kawałki szkła
Przemysł spożywczy
Śniadanie drożeje. Masło w górę, jajek mało, następny może być chleb
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Przemysł spożywczy
Kimchi ofiarą zmian klimatu