Resort cyfryzacji pochwalił się, że ogólna ocena aplikacji mObywatel 2.0 w Google Play to 4,8 (na podstawie 85 tys. ocen), a w App Store 4,6 (na postawie 66 tys. ocen). mObywatel cieszy się więc nie tylko popularnością, ale też wysoko ocenianą użytecznością.
- Zależy nam na tym, aby aplikacja stawała się w coraz większym stopniu centrum kontaktu obywatela z administracją oraz, aby za jej pośrednictwem załatwić jak najwięcej swoich codziennych spraw. Stawiamy na maksymalną użyteczność dla obywatela – powiedział wicepremier Krzysztof Gawkowski.
Zgłoś pomysł, by pomóc rozwinąć mObywatela
Podkreślił, że specjaliści na bieżąco śledzą uwagi, komentarze i sugestie użytkowników.
- Dziękujemy za każdy komentarz, także za konstruktywną krytykę, wszystkie głosy są analizowane. Świetnie, że użytkownicy właściwie budują z nami tę aplikację. Zbieramy pojawiające się pomysły, a wewnątrz aplikacji uruchomiliśmy funkcję „Zgłoś Pomysł” po to, by użytkownicy mogli realnie wpływać na rozwój aplikacji – dodał wicepremier.
Czytaj więcej
Za pośrednictwem rządowej aplikacji mObywatel można już zastrzec numer PESEL.