Należąca do Grupy Schwarz sieć Kaufland oficjalnie już poinformowała o swoim nowym programie lojalnościowym, który startuje już 2 marca. Przy czym program Kaufland Card, bo o nim mowa, nie jest do końca taki nowy – Polska jest ostatnim unijnym rynkiem sieci Kaufland, na którym będzie on wdrożony.
W Polsce, przed wprowadzeniem programu lojalnościowego, sieć sprawdziła jakie są preferencje Polaków odnośnie oczekiwanych korzyści z uczestnictwa w takich programach. Z zebranych danych wynika, że większość Polaków interesują najbardziej rabaty oraz możliwość zbierania punktów. Coraz ważniejsze jest też to, by indywidualne promocje były rzeczywiście indywidualnie dopasowane do klienta. Kaufland obiecuje, że właśnie to będzie oferował program Kaufland Card.
Czytaj więcej
W programie lojalnościowym Biedronki można podawać numer telefonu, jeżeli zapomni się karty czy telefonu z aplikacją. Okazuje się jednak, że lepiej tego nie robić.
Klienci od 2 marca, czyli od startu programu, uzyskają dostęp do specjalnych ofert przeznaczonych dla uczestników i do zbierania punktów za zakupy (1 zł = 1 punkt). Punkty będzie można przeznaczać na dodatkowe zniżki. Do tego będą także otrzymywać dopasowane do swoich preferencji zakupowych dodatkowe kupony.
Program dostępny będzie zarówno poprzez aplikację Kaufland jak i w bardziej tradycyjnej formie plastikowej karty. Przy tym korzystając z karty łatwo będzie zarejestrować konto w aplikacji. Sieć nie uruchamia osobnej aplikacji dla Kaufland Card – program będzie dostępny w ramach już funkcjonującej. Korzystanie poprzez aplikację ma dawać dodatkowe korzyści.