„Podmioty zobowiązane ustawą deklarują chęć dołączenia do systemu, jednak wciąż niewielki procent włączył się w proces wdrożenia, dlatego namawiam, aby nie odkładać tego na później i już teraz podjąć kroki w celu realizacji obowiązków wynikających z ustawy” – podkreśla minister cyfryzacji Janusz Cieszyński.
Jak dołączyć do systemu e-doręczeń?
1. Złóż wniosek o adres do e-Doręczeń.
- Wniosek należy podpisać elektronicznie (profilem zaufanym, e-dowodem lub podpisem kwalifikowanym).
- Potwierdzenie złożenia wniosku zostanie wysłane na adres e-mail administratora podany we wniosku.
2. Aktywuj skrzynkę do e-Doręczeń
- Jeśli będziesz korzystać ze skrzynki online, wejdź na edoreczenia.gov.pl.
- Jeśli będziesz korzystać z EZD, podłącz swój system (możesz to zrobić przez