– Celem połączenia Wienera i Compensy jest stworzenie silnej, efektywnej i konkurencyjnej organizacji, lidera w segmencie ubezpieczeń majątkowych. Wspólnie tworzymy nową firmę, łącząc najlepsze zespoły i ich doświadczenie. Zaproponujemy klientom pełną gamę ubezpieczeń, dostęp w praktycznie wszystkich kanałach dystrybucji oraz efektywną i przyjazną obsługę. Mamy ambicję być pierwszym wyborem dla współpracujących z nami pośredników – komentuje Anna Włodarczyk-Moczkowska, dotychczasowa prezes zarządu Compensy, która objęła stery połączonej firmy. - Bardzo krótki, bo tylko 9 miesięczny proces połączenia bez wątpienia potwierdził, że nasi pracownicy są gotowi na nowe wyzwania i dobrze przygotowani do najbardziej wymagających zadań - dodaje.
Nowa struktura Compensy
W związku z połączeniem Compensa będzie miała nową strukturę opartą na dwóch filarach, czyli ubezpieczeniach detalicznych oraz korporacyjnych. Na czele sprzedaży detalicznej oraz marketingu stoi Anna Włodarczyk-Moczkowska. Za obszar biznesu korporacyjnego odpowiedzialny jest Adam Dwulecki, dotychczasowy prezes Wienera.
Czytaj więcej
Na ubezpieczenia wydaliśmy w pierwszym kwartale 2024 r. 21,9 mld zł, a ubezpieczyciele wypłacili nam prawie 12 mld zł odszkodowań i świadczeń. Rośnie liczba osób, które mają polisy ubezpieczeniowe.
– Połączenie otwiera przed nami nowe możliwości i wzmacnia naszą pozycję na rynku. Dzięki niemu będziemy w stanie zagwarantować jeszcze większe bezpieczeństwo i ochronę ubezpieczeniową, poszerzoną ofertę naszych produktów i obsługę na najwyższym poziomie. Naszym priorytetem jest dalsze ulepszanie szerokiej gamy dostępnych usług – wyjaśnia Adam Dwulecki, wiceprezes zarządu Compensy.
Dotychczasowe produkty korporacyjne Wienera dystrybuowane w kanele brokerskim będą od teraz sprzedawane pod marką Compensa, natomiast ubezpieczenia dla małego i średniego biznesu w sieci agencyjnej, podobnie jak produkty detaliczne Wienera pozostaną pod pomarańczową marką.