Polska Rada Centrów Handlowych przyznała statuetki

Konkurs PRCH Retail Awards odbył się już po raz trzynasty. Znamy nagrodzonych.

Publikacja: 25.11.2022 09:52

Polska Rada Centrów Handlowych przyznała statuetki

Foto: PRCH

Czwartkową galą w Centrum Praskim Koneser zakończyła się 13. edycja PRCH Retail Awards, konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Rozdano 10 złotych i 24 srebrne statuetki, przyznano też nagrodę specjalną.

Złote Nagrody

Wydarzenie: za „Wielkie otwarcie polskiej gastronomii w Hali Koszyki” dla Globalworth

Kampania prosprzedażowa: za akcję „Zrób zakupy i odbierz nagrody z motywem obrazu „Tychy” Edwarda Dwurnika” w Gemini Park Tychy, dla Gemini Holding

Kampania wizerunkowa: projekt „Śląskie Atrakcje”, Europa Centralna Gliwice, dla Sierra Balmain Asset Management

Działania i strategia CSR obiektu: za projekt „To miasto zzielenieje!” w Galerii Katowickiej, dla Apsys Polska

Dyrektor obiektu handlowego: dla Joanny Bagińskiej, dyrektor Galerii Katowickiej, Apsys Polska

Marketing manager obiektu handlowego: dla Natalii Pucickiej, menedżer ds. marketingu Pasażu Grunwaldzkiego we Wrocławiu, EPP

Ekspansja sieci handlowej: dla Vision Express

Przebudowa/rozbudowa/modernizacja obiektu: za Designer Outlet Warszawa, dla Peakside ROS Outlet Management

Efektywność biznesowa obiektu: otrzymuje Manufaktura Łódź, Apsys Polska

Magazyn obiektu handlowego: e-magazyn Bonarka w Bonarka City Center Kraków, dla NEPI Rockcastle.

Srebrne Nagrody

Wydarzenie: 2 równorzędne nagrody: za „Teatr na leżakach” we wrocławskiej Magnolia Park, dla Multi Poland oraz za „Kolorowe centrum świata” w 12 obiektach Atrium, dla Atrium Poland Real Estate Management

Aplikacja Mobilna: 2 równorzędne nagrody: za platformę lojalnościową Libero w Libero Katowice, dla Echo Investment oraz za aplikację EPP Connect w centrach handlowych spółki, dla EPP

Kampania prosprzedażowa: za akcję „Wakacje z kamperem” w Centrum Janki, dla CH Janki/Apsys Polska

Kampania wizerunkowa: 2 równorzędne nagrody: za „Warmińska Aura #poprawsobienastrój” w Galerii Warmińskiej i Aura Centrum w Olsztynie,

dla NEPI Rockcastle oraz za marketing w czasie pandemii, czyli komunikacja vs izolacja w Galerii Katowickiej, dla Apsys Polska

Kampania otwarcia / przebudowy / rozbudowy / modernizacji: za „Wejście Smaka. Nowa strefa restauracyjna w Atrium Reduta” w Warszawie, dla Atrium Poland Real Estate Management

Działania i Strategia w Social Media: 2 równorzędne nagrody: za działania i strategię CH Stary Browar w Poznaniu w social media 2021 r., dla Fortis Centrum ARDEA KS

oraz za „Bonarka Shopping Play” w Bonarka City Center Kraków, dla NEPI Rockcastle

Działania i strategia CSR obiektu: 2 równorzędne nagrody: za projekt „Forum Młodzieży - Niebieskie Trampki” w Centrum Handlowym Forum Gdańsk, dla Multi Poland

oraz za „Science Point. Minicentrum Nauki” w Gemini Park w Bielsko-Białej, dla Gemini Holding

Agencja marketingowa / eventowa / PR: 2 równorzędne nagrody: dla Komunikacja Plus oraz dla Agencji eventowej 5AM

Ekspansja sieci handlowej: 2 równorzędne nagrody za eobuwie.pl / MODIVO dla MODIVO oraz za Maxi ZOO dla Maxi ZOO Polska

Efektywność biznesowa sieci handlowej: dla Vision Express

Innowacja obiektów handlowych: za Kastell Systemy Szczotek Przemysłowych dla J. Poschlod, P. Maj

Działania ESG obiektu: 2 równorzędne nagrody: za działania Galerii Mokotów, Galerii Wileńskiej, Westfield Arkadia i Wroclavii,

dla Unibail-Rodamco-Westfield oraz za działania obiektów FACTORY w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Gliwicach, dla Neinver Polska

Przebudowa/rozbudowa/modernizacja obiektu: za Focus Mall Zielona Góra, dla NEPI Rockcastle

Efektywność biznesowa obiektu: za Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy w Szczecinie, dla EPP

Magazyn obiektu handlowego: 2 równorzędne nagrody: za „Katalog Produktowy Domoteki 2021” w Domoteka Warszawa, dla BNP Paribas Real Estate Poland

oraz za „BrowarMAG” – magazyn Starego Browaru w Poznaniu, dla Fortis Centrum ARDEA KS

Nagrodę specjalną otrzymał projekt „Butik Janki - platforma e-commerce Centrum Janki”. Wyróżnienie za innowacyjne podejście, kreujące trendy w branży przypadło CH Janki i Cromwell Property Group.

Dodatkowa nagroda od zarządu PRCH, poza konkursem, została przyznana za najciekawszą realizację wśród parków handlowych, które uzupełniają krajobraz polskiego handlu. Wyróżnienie przypadło firmom Acteeum Group i Equilis w uznaniu realizacji i komercjalizacji Galerii Andrychów.

„Rzeczpospolita” była patronem medialnym konkursu.

Czwartkową galą w Centrum Praskim Koneser zakończyła się 13. edycja PRCH Retail Awards, konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych. Rozdano 10 złotych i 24 srebrne statuetki, przyznano też nagrodę specjalną.

Złote Nagrody

Pozostało 95% artykułu
Materiał Promocyjny
Vantage Rent jako pierwsza platforma PRS w Polsce wprowadza mieszkania z systemem Smart Home - Pierwsza pula mieszkań we Wrocławiu
Rynek nieruchomości
I Ty możesz kupić dom Elona Muska. Wystarczy mieć "trochę" więcej niż przeciętny Kowalski
Rynek nieruchomości
Inwestorzy wracają na rynek biurowy
Rynek nieruchomości
Tąpnięcie popytu na kredyty mieszkaniowe. Efekt zakończenia rządowego programu
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Rynek nieruchomości
Budimex: niższe przychody, lepsza rentowność