Została również uznana za najlepszy projekt w kategorii Grafika Użytkowa.
Metmorfozę wizualną Muzeum Narodowe w Gdańsku przeszło na wiosnę tego roku. Identyfikacja opracowana przez TOFU Studio objęła główny logotyp, znaki zależne, a także inne związane z nimi elementy. Pozwala komunikować ofertę Muzeum w bardziej nowoczesny sposób.
W głównym logotypie odwołano się do motywu okna, wykorzystywanego i we wcześniejszych wersjach, ale nie jest to już gotyckie okno, jak kiedyś, ale uniwersalne okno na świat - także świat sztuki - przywołujące format współczesnych, mobilnych nośników informacji.
Nowa identyfikacja wizualna MNG ma charakter kompleksowy
Kompleksowy system identyfikacji wizualnej zyskały wszystkie oddziały MNG: Oddział Sztuki Dawnej w Gmachu Głównym przy ul. Toruńskiej, Zielona Brama przy Długim Targu (miejsce wystaw czasowych), Oddział Sztuki Nowoczesnej w oliwskim Pałacu Opatów, Oddział Etnografii oraz dwa oddziały zlokalizowane poza Gdańskiem: Muzeum Hymnu Narodowego w Będominie oraz Muzeum Tradycji Szlacheckiej w Waplewie Wielkim.