Jest nim aplikacja Glovo, która w Polsce przejęła np. Pizzaportal.pl, wicelidera rynku zamówień posiłków online. Teraz rozwija współpracę z detalistami, aby jej kurierzy mogli dostarczać do domów klientów również zakupy spożywcze. Użytkownicy aplikacji mobilnej, dostarczającej produkty na życzenie, mogą teraz zamówić artykuły z oferty Biedronki. Usługa wystartowała w 10 miastach i objęła ponad 100 placówek sklepów sieci. Liczba miast oraz sklepów w najbliższych tygodniach będzie się zwiększać.
Opcja zamawiania produktów z sieci Biedronka dostępna jest w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie i Wrocławiu. Dzięki temu mieszkańcy tych 10 miast zrobią zakupy bez wychodzenia z domu. Użytkownicy mogą wybrać artykuły z katalogu liczącego niemal 1 tys. pozycji, podzielonego na najważniejsze kategorie m. in.: „warzywa i owoce", „mięso, ryby i wędliny", „pieczywo" czy „napoje". Dostawa dotrze do zamawiającego w czasie krótszym niż godzina.
- Wierzymy, że Glovo wykonuje usługę, której w tej chwili poszukuje coraz większa liczba klientów Biedronki. Ta współpraca zapewnia możliwość dotarcia do naszych klientów nowymi drogami, nie wpływając na komfort zakupowy naszych klientów w sklepach – mówi Paweł Włodarczyk, dyrektor operacyjny w sieci Biedronka.
Ceny artykułów w aplikacji są takie same, jak w sklepie stacjonarnym - obowiązują także promocje. Kolejno po potwierdzeniu zamówienia przez użytkownika, kurier otrzymuje powiadomienie i udaje się do najbliższego sklepu uczestniczącego w tym programie. W tym czasie wyznaczeni pracownicy Biedronki rozpoczynają kompletowanie produktów. Dzięki ich doświadczeniu i znajomości asortymentu zamówienie zostaje zebrane bardzo szybko. Kurier odbiera zakupy i zachowując wysokie środki ostrożności i higieny dostarcza je do zamawiającego w sposób „bezkontaktowy".
– Wprowadzone przez nas działania to m. in. rezygnacja z pozostawiania podpisu u dostawcy, dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów paczek i trzymanie ich za boki. Naszym najwyższym priorytetem jest zdrowie, bezpieczeństwo oraz dobre samopoczucie klientów, kurierów i partnerów. Teraz będą to nasze wspólne cele z nowym oficjalnym partnerem - Biedronką – mówi Carlos Silván, General Manager Glovo Polska.