Kolejna marka znika z Polski. Teraz Orsay

Pandemia zmieniła zwyczaje zwłaszcza co do odwiedzin w centrach handlowych, na czym cierpią głównie marki odzieżowe.

Publikacja: 09.05.2022 16:34

Kolejna marka znika z Polski. Teraz Orsay

Foto: www.orsay.com

W ostatnich latach z Polski zniknęły już takie sieci sklepów odzieżowych, jak Promod i Camaeiu, czy obuwniczy Salamander. Teraz według nieoficjalnych informacji PropertNews.pl także Orsay planuje zamknąć wszystkie swoje sklepy w Polsce.

Informację potwierdziło nam kilku przedstawicieli centrów handlowych, choć część uważa, iż jest ona przesadzona i wyjście firmy z kraju nie jest przesądzone. Proces jest w trakcie i wciąż ma działać część sklepów stacjonarnych oraz internetowy.

Według serwisu powodem likwidacji sklepów ma być niewypłacalność firmy. W ostatnich tygodniach branża handlowa informowała, że klientów w centrach jest nawet 40 proc. mniej niż przed pandemią, a popyt coraz wyraźniej przenosi się do internetu.

Czytaj więcej

Zniknięcie Go Sport przez sankcje zmienia polski rynek

Sieć Orsay powstała w Niemczech w 1975 r. W Polsce pierwszy sklep ruszył w 1997 r.

Firma ma kłopoty na wielu rynkach, w Niemczech ma zniknąć połowa z niemal 200 sklepów.

Jak podaje Property News, w Polsce już w 2021 r. zlikwidowano 30 z 160 sklepów marki Orsay.

W ostatnich latach z Polski zniknęły już takie sieci sklepów odzieżowych, jak Promod i Camaeiu, czy obuwniczy Salamander. Teraz według nieoficjalnych informacji PropertNews.pl także Orsay planuje zamknąć wszystkie swoje sklepy w Polsce.

Informację potwierdziło nam kilku przedstawicieli centrów handlowych, choć część uważa, iż jest ona przesadzona i wyjście firmy z kraju nie jest przesądzone. Proces jest w trakcie i wciąż ma działać część sklepów stacjonarnych oraz internetowy.

Handel
Roy Perticucci, prezes Allegro: Nie traktuję konkurencji jako zagrożenia
Handel
Allegro podało wyniki i prognozy. Akcje tanieją
Handel
Założyciel CCC pokieruje Modivo
Handel
Słynny producent plastikowych pojemników złoży wniosek o upadłość
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Handel
Brytyjskie kontrole warzyw i owoców z Unii nie tak prędko