Obecnie Eric Benoist jest dyrektorem marketingu międzynarodowego w firmie Chivas Brothers, która – tak, jak Wyborowa - należy do koncernu alkoholowego Pernod Ricard.
- Chcę wykorzystać szansę, którą jest prężnie rozwijająca się polska gospodarka, dla dalszego rozwoju marek z półki premium. Ważnym elementem naszej działalności w Polsce jest także kontynuacja działań edukujących konsumentów w zakresie odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu – zapowiada Eric Benoist.
Guillaume Girard-Reydet stał na czele Wyborowej przez cztery lata. - Wiele zmieniło się w zakresie portfolio Wyborowa Pernod Ricard – bardzo intensywnie rozwija się cała kategoria whisky, w szczególności single malts takie jak The Glenlivet czy Aberlour, ale również takie marki premium jak G.H. Mumm – podsumowuje odchodzący dyrektor zarządzający. - W 2013 roku znowelizowana została ustawa dotycząca Polskiej Wódki. To pierwszy krok w kierunku efektywnej promocji polskiego narodowego trunku w Polsce i za granicą.
Eric Benoist ukończył studia we Francuskiej Szkole Biznesu ESCP (French Business School ESCP). Zajmował różne pozycje w działach marketingu w firmach z branży FMCG, czyli dóbr szybkozbywalnych. Pracę w Pernod Ricard rozpoczął w 1993 roku jako kierownik marketingu w centrali firmy.
Spółka Wyborowa zajmuje czwarte miejsce na polskim rynku wódki. Należą do niej m.in. marki Wyborowa, Pan Tadeusz i Luksusowa. Jest także czołowym graczem rynku whisky i szampana.