Promocje na masło wydają się być tym, czym sieci handlowe przyciągają klientów. Produkt ten świetnie się do tego nadaje, będąc w gronie produktów podstawowych i mających dość uniwersalne zastosowanie w kuchniach konsumentów, a do tego zdatny do długiego przechowywania.
Czytaj więcej
Wzrost kosztów przygniata firmy, które zmniejszają wagę produktów, by uniknąć podwyżek. Mogą to robić, ponieważ większość klientów i tak nie czyta etykiet, sprawdza tylko cenę.
Obecnie uderzenie w maślanej wojnie cenowej wyprowadził Kaufland, w którego sklepach można do końca piątki 3.02 kupić masło w cenie 2,99 zł za opakowanie 200 g. Wystarczy kupić dwie kostki masła, by skorzystać z tej promocji. Sieć wprowadza ograniczenie mające zapobiec wykupywaniu dużych ilości przez klientów – na klienta przypada maksymalnie 6 opakowań w promocyjnej cenie.
Mniej atrakcyjną cenowo, za to zdecydowanie dłuższą i bardziej dostępną promocję ma Lidl. Przez cały luty masło marki własnej Lidla można kupić po 5,79 zł za opakowanie 200 gramów masła 82 procent. Masło śmietankowe o zawartości tłuszczu 60 procent kosztuje przez cały miesiąc 4,99 zł za opakowanie. Na 3 lutego Lidl też przygotował reklamowaną tylko we własnej aplikacji promocję masła od firmy Mlekpol – przy zakupie trzech kostek jedna kosztuje 4,49 zł. W tym wypadku Kaufland zdecydowanie przebił ofertę Lidla.
Czytaj więcej
Sklepy znów coraz mocniej inwestują w najróżniejsze zabezpieczenia przeciwkradzieżowe. Zabezpieczenia są już teraz nie tylko na elektronice czy ubraniach, ale nawet produktach spożywczych jak masło czy słodycze.