Jako pierwsi o problemach zaczęli informować klienci największego banku w Polsce – PKO BP. Ale szybko dołączyli także inni, alarmując o braku dostępu do kont, aplikacji mobilnych czy płatności BLIK.
Czytaj więcej
Najpierw klienci największego banku w Polsce, PKO BP, zgłaszali problemy z dostępem do serwisu internetowego. Teraz okazało się, że awarii tego poranka uległy również inne banki, w tym Santander, mBank, Pekao, ING i Alior.
Potwierdziły to też analizy portalu Downdetector, który monitoruje problemy i przestoje w czasie rzeczywistym – oprócz PKO BP, nagły wzrost nieprawidłowości zarejestrowano także w Santander BP, mBanku, Banku Pekao, ING Banku Śląskim, Alior Banku, Banku Millennium, BNP Paribas, Nest Bank, ale też Allegro i Visa.
Banki przepraszają za utrudnienia i deklarują, że problemy zostały usunięte. Biuro prasowe Banku Pekao poinformowało nas, że „na ten moment możliwość logowania do systemów Banku Pekao S.A. została przywrócona, a systemy działają prawidłowo”.
Czytaj więcej
W poniedziałek rano klienci PKO BP zgłaszają problemy w dostępie do serwisu internetowego i telefonicznego iPKO.