Jej akcje drożały w Paryżu nawet o 31 proc., do 14,935 euro, wobec ceny emisyjnej 11,4.
Edenred mający konkurować z gigantami cateringu Compass Group czy Sodexo została wyceniona początkowo na 2,6 mld euro, co zdaniem analityków zapewnia jej dobry start. Accor postanowił się podzielić na część hotelową i stołówkową, by przyspieszyć wzrost i ekspansję za granicą. Kierownictwo uznało, że odrębne spółki zyskają też na wartości. Prezes Edenredu Jacques Stern spodziewa się od 2011 r. przyspieszenia dzięki nowym produktom, ekspansji na obecnych i nowych rynkach oraz zakupom.
Każdy akcjonariusz Accora otrzymał po akcji Edenredu za jedną starą, z czasem ceny obu ulegną korekcie, bo Edenred jest trzy razy mniejszy od firmy matki. Ta oferta publiczna była największa od dwóch lat na NYSE Euronext.
Akcje Accora traciły nawet 4,9 proc. po pogłoskach o sprzedaży aktywów na spłatę długu.