Partner relacji: Benefit System
Biznes odpowiedzialny społecznie w swoich działaniach uwzględnia interesy społeczne, aspekty środowiskowe, a także relacje z różnymi grupami interesariuszy, w szczególności z pracownikami. Firmy, które wdrażają w życie zasady CSR, inwestują w zasoby ludzkie i w ochronę środowiska oraz dbają o relacje z otoczeniem, informując na bieżąco o podejmowanych w tym obszarze działaniach.
Przedsiębiorstwa stają się dzięki temu bardziej konkurencyjne. Wdrażając w życie zasady zrównoważonego rozwoju określają swój stosunek do ważkich kwestii społecznych i środowiskowych.
Czy jednak polski rynek jest już wystarczająco dojrzały? Czy marki rzeczywiście dbają o dobrostan konsumenta? Czy firmy potrafią sprawnie i uczciwie tworzyć wartość dodaną adresowaną otoczeniu biznesowemu i odbiorcom swych dóbr? Jak wygląda ta polityka w obszarze dbałości o dobrostan, profilaktykę zdrowotną i dobre nawyki żywieniowe Polaków? Kto wnosi na rynek dobre praktyki – globalne organizacje, lokalne przedsiębiorstwa czy może raczej regulatorzy?
Te i inne kwestie podnosić będą przedstawiciele firm i eksperci podczas panelu „CSR 2024 – czy marki dbają o dobrostan konsumenta?”, który odbędzie się w czwartek, 17 października na Europejskim Forum Nowych Idei w Sopocie.
Partner relacji: Benefit System