Klarna podała, że bazując na sukcesie współpracy z H&M w kanale online w Polsce, szwedzka sieć odzieżowa będzie udostępniać elastyczne rozwiązania płatnicze także w swoich sklepach stacjonarnych. Dzięki opcji „Zapłać za 30 dni” polscy konsumenci mogą teraz robić zakupy i płacić za później.
H&M jest pierwszym partnerem handlowym Klarny w Polsce oferującym metodę płatności „Zapłać za 30 dni” również w tradycyjnych punktach sprzedaży. Rozwiązanie dostępne jest dla uczestników programu lojalnościowego Hello H&M Member, a zakupy w ten sposób dokonywane są z poziomu aplikacji H&M za pomocą kilku kliknięć w ekran telefonu. Przy kasie użytkownik przedstawia dostępny w aplikacji mobilnej kod QR i jako metodę płatności wybiera „Zapłać później”. Proces weryfikacji klienta i płatności zajmuje do kilku minut, po których może on zabrać zakupy do domu, a zapłacić do 30 dni później.
Czytaj więcej
Polski Urząd Ochrony Danych Osobowych oraz jego odpowiedniki z Litwy i Francji zbadają, czy platforma handlowa Vinted nie narusza RODO. Chodzi m.in. o żądanie od sprzedających ubrania on-line, by przesyłali skany dowodów osobistych. Jeśli tego nie zrobią, serwis blokuje im wypłatę pieniędzy uzyskanych ze sprzedaży.
- Dzięki wprowadzeniu rozwiązań do fizycznych sklepów, pozwalamy ich klientom doświadczyć tych samych ulepszonych wrażeń zakupowych, które stały się udziałem już 90 milionów kupujących online. Sieć sklepów H&M jest doskonałym miejscem na zaprezentowanie tego nowego rozwiązania w Polsce – mówi Łukasz Dwulit, odpowiedzialny za rozwój biznesu w Klarna Polska.
- W sierpniu nawiązaliśmy współpracę z Klarną, aby zaoferować naszym klientom online w Polsce możliwość wyboru płatności odroczonych. Ich pozytywny odbiór skłonił nas do udostępnienia tej formy płatności we wszystkich sklepach stacjonarnych H&M – mówi Mehmet Arisoy, regionalny menedżer na Europę Wschodnią w H&M.