Sokołów na Wybrzeżu Kości Słoniowej

Czołowa firma mięsna zapowiada kolejne nowe produkty w 2016 roku. W ubiegłym roku, m.in. dzięki nowościom zwiększyła sprzedaż o 4 proc.

Aktualizacja: 04.01.2016 11:38 Publikacja: 04.01.2016 08:37

Sokołów na Wybrzeżu Kości Słoniowej

Foto: spółka

Ubiegłoroczny wzrost produkcji przełożył się wzrost zatrudnienia w Sokołowie. Grupa zyskała niemal 100 nowych etatów.

- Zdobyliśmy także kilka nowych rynków eksportowych: Wietnam, Kongo czy Wybrzeże Kości Słoniowej – mówi Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa.

- Innowacyjność i dynamika naszej firmy zaowocowała rozwojem snacków na rynku skandynawskim, gdzie bardzo dynamicznie rozwija się sprzedaż naszych salamitek. Mamy bardzo optymistyczne prognozy sprzedaży na 2016 rok i wprowadzamy na ten rynek kolejne wersje smakowe.

Sokołów postawił także na rozwój sprzedaży wołowiny pod marką Uczta Qulinarna, a także m.in. wprowadził nową marką Naturrino.

- Jako pierwsi i jedyni na rynku wprowadzamy kolejne nowości: chipsy wołowe, wieprzowe i drobiowe z niską zawartością tłuszczu i wysoką zawartością białka. Są to produkty polecane dla wszystkich, a szczególnie dla osób dbających o zbilansowaną dietę - zaznacza szef Sokołowa.

Bogusław Miszczuk zaznacza, że sytuacja w branży mięsnej nie jest łatwa. Nadal z powodu wykrycia w Polsce afrykańskiego pomoru świń, nie możemy eksportować wieprzowiny do Chin, Korei Płd. i Rosji.

Sokołów zapowiada jednak dalszy rozwój w 2016 r. - Na pewno zaskoczymy nowościami także w 2016. Będziemy inwestować i wdrażać rozwojowe inwestycje ukierunkowane na tworzenie nowych miejsc pracy i wprowadzanie na rynek oryginalnych produktów – podkreśla prezes grupy.

b.d.

Ubiegłoroczny wzrost produkcji przełożył się wzrost zatrudnienia w Sokołowie. Grupa zyskała niemal 100 nowych etatów.

- Zdobyliśmy także kilka nowych rynków eksportowych: Wietnam, Kongo czy Wybrzeże Kości Słoniowej – mówi Bogusław Miszczuk, prezes Sokołowa.

Pozostało 81% artykułu
Przemysł spożywczy
Otmuchów wrócił do działalności, pod Wrocławiem czekają na falę
Przemysł spożywczy
Polscy producenci wysyłają żywność i napoje powodzianom. Woda zamiast oranżady
Przemysł spożywczy
Żabka wycofuje jeden z napojów i ostrzega klientów. Możliwe kawałki szkła
Przemysł spożywczy
Śniadanie drożeje. Masło w górę, jajek mało, następny może być chleb
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Przemysł spożywczy
Kimchi ofiarą zmian klimatu