"Zgodnie z naszą polityką, mimo że przyczyna zakłócenia była od nas niezależna, pasażerowie, których lot został odwołany, automatycznie w ciągu 24 godzin od zaplanowanego odlotu otrzymają 120 proc. zwrot w postaci środków WIZZ" - poinformował przewoźnik w komunikacie. Zaznaczono, że usługi rezerwacji biletów i odprawy online są już dostępne. Środki WIZZ, dostępne na koncie klienta na stronie Wizz Air, mogą być wykorzystane do rezerwacji lotu z przewoźnikiem.
Czytaj więcej
Na lotniskach całego świata, od Australii i Hongkongu, przez Amsterdam do Nowego Jorku i Los Angeles, w piątek rano doszło do uziemienia lotów. Czy pasażerom należy się odszkodowanie?
Gdyby jednak podróżny zdecydował się na zmianę rezerwacji bądź chciał otrzymać zwrot środków za pośrednictwem innej metody płatności, którą pierwotnie zapłacono za zakup biletu, może ubiegać się o to za pośrednictwem infolinii oraz oficjalnej strony Wizz Air.
Wizz Air poinformował także, że wszystkie jego systemy działają już prawidłowo.
Czytaj więcej
Już w piątek wieczorem linie lotnicze zaczęły wracać do odpraw online. A opóźnienia się zmniejszały. Ale w przypadku niektórych lotów i lotnisk trudna sytuacja rozciągnie się na weekend.