W ponad 350 lokalach w Polsce można kupić już Green Mill z nalewaków, czyli z tzw. kija. Jego producent – Kompania Piwowarska – nie zamierza na tym poprzestać.
– Z miesiąca na miesiąc planujemy zwiększać liczbę lokali, w których serwowany jest nasz cydr z tzw. kija – mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska, kierownik ds. PR marek w Kompanii Piwowarskiej.
Do końca 2015 r. Green Mill ma być dostępny w 400 punktach. Pierwszy lany cydr pod tą marką pojawił się w kwietniu.
Tomasz Kolecki-Majewicz, trzykrotny mistrz Polski sommelierów, współpracujący z marką Green Mill uważa, że gastronomia dobrze się nadaje do sprzedaży cydru, ponieważ jednym z jego atrybutów jest orzeźwiający smak i świeżość, które gwarantuje właśnie serwowanie z tzw. kija.
Do końca roku w ponad 400 lokalach ze swoją marką Dzik Polski Cydr zamierza zaistnieć firma Integrator. Obecnie oferuje go w ponad 120 punktach, głównie w Warszawie. Marka zadebiutowała w 2013 roku i początkowo sprzedawana była wyłącznie z beczek.