- Bardzo ważna jest dla nas dodatnia dynamika sprzedaży Cydru Dobrońskiego – mówi Jacek Jantoń, prezes firmy Jantoń. - Jest większa od wzrostu rynku, co pozwala na umocnienie się Cydru Dobrońskiego jako marki numer dwa i przybliża nas znacznie do walki o fotel lidera tej kategorii.
Aktualnie najpopularniejszym lekkim alkoholem z jabłek w Polsce jest Cydr Lubelski. Produkuje go grupa Ambra.
Jacek Jantoń dodaje, że cydr jest szeroko komentowany w mediach i - mimo stosunkowo niedługiej obecności na naszym rynku - już ponad 3 miliony Polaków przynajmniej kilkakrotnie go spróbowało.
- Mijające półrocze to kolejny okres strategicznego rozwoju firmy – zaznacza szef Jantonia. - Znacząco zwiększyliśmy udziały win gronowych w sprzedaży, w przypadku których także rozwijamy się dużo szybciej niż rynek. Potwierdza to atrakcyjność naszych produktów, jak Kadarka Prestige czy Bulgarius.
Jak zaznacza, Polacy dopiero odkrywają wino gronowe. To sprawia, że rynek tych trunków ma przed sobą jeszcze wiele lat wzrostu w naszym kraju.