- To targi, w których dotychczas nie uczestniczyliśmy, a od razu jedziemy tam w charakterze gościa honorowego. – podkreśla Dariusz Jaworski, dyrektor Instytutu Książki.
Pawilon polski o powierzchni ponad 400 m2, zaprojektowany przez dr Annę Skołożyńską-Ciecierę z ASC Studio, nawiązuje w wystroju do polskiego folkloru i w elementach graficznych odwołuje się do przetworzonych tradycyjnych wzorów ludowych, m.in. kurpiowskich i łowickich. W pawilonie znajdzie się wystawa książek, punkt informacyjny, scena spotkań autorskich, strefa czytelnicza, strefy tematyczne (m.in. poświęcona komiksowi) i biznesowa dla wydawców.
A także grafiki, przybliżające historie polskiej literatury w 24 książkach oraz przedstawiające polskich laureatów literackiej Nagrody Nobla.
W pawilonie wystawiać się będą polscy wydawcy, agenci literaccy oraz instytucje kultury, m.in. Biblioteka Narodowa, PIW, Powergraph, Foksal, Andrew Nurnberg Associates, Manuscriptum, Dwie Siostry, Nasza Księgarnia oraz KaBooks.
Promować będziemy książki, które ukażą się niebawem lub ukazały się w ostatnich latach w przekładzie na język chiński i na język angielski: powieści, zbiory opowiadań, eseje, reportaże, poezję oraz literaturę dla dzieci i młodzieży. Projekt dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.