Koncern McDonald’s podzielił się już planami ekspansji na świecie i nadchodzącą premierą swojej marki kawiarni działającej w tym samym segmencie rynku co Starbucks. Na tym jednak plany giganta szybkiego jedzenia się nie kończą. Koncern nie tylko chce powiększać swoją sieć sprzedaży, ale także swoje produkty.
- W USA, na wielu rynkach i na całym świecie posiadanie większych burgerów to szansa. Pracujemy nad tym. To coś, czego powinniście się spodziewać w najbliższej przyszłości – powiedział CNN CEO McDonald’s Chris Kempczinski.
Koncern chce poprawiać smak swoich produktów. Bułki mają być smaczniejsze, a ser lepszy, ale okazuje się, że klienci chcą także większych burgerów.
Czytaj więcej
Gigant w sektorze szybkiego jedzenia szykuje się do otwarcia nowego formatu lokali CosMc's, który konkurować ma między innymi ze Starbucks. A do tego zapowiada globalną ekspansję – zamierza otwierać tysiące lokali do 2027 roku.
- Wysłuchaliśmy naszych klientów. Rozumiemy ich pragnienie kupowania większych, wysokiej jakości sycących burgerów – powiedział Jo Sempels odpowiedzialny za rynki licencyjne McDonald’s.