W czasie gali nagród MTV VMAs zainicjowano oficjalnie kampanię reklamową Burger Kinga pod hasłem „Keep It Real Meals”. Kampania ma podkreślić zmiany, jakie zaszły w menu fastfoodowego giganta w USA. Sieć usuwa ze składników oferowanych produktów 120 składników sztucznego pochodzenia, w tym barwników, dodatków smakowych i konserwantów. Oferowane klientom burgery mają być, zgodnie z hasłem reklamowym „prawdziwe”.
Do kampanii reklamowej Burger King zaangażował celebrytów, którzy zgodzili się użyczyć swoich prawdziwych nazwisk daniom, które pojawiły się w ofercie od 12 września. Znany szerzej jako Nelly raper dał swoje nazwisko daniu Cornell Haynes Jr. Meal czyli Whooperowi z serem (i standardowymi warzywami), frytkami i napojem. Inny zestaw, Chase Hudson Meal promuje znany tiktoker LilHuddy, a piosenkarka Anitta dała swoje prawdziwe nazwisko wegetariańskiemu zestawowi Larissa Machado Meal.
Burger King używając prawdziwych nazwisk znanych głównie pod swoimi pseudonimami gwiazd chce podkreślić swój przekaz reklamowy „Keep It Real”. Daje w ten sposób do zrozumienia, że posiłki są tak prawdziwe, że gwiazdy dają im swoje prawdziwe imiona.
Kampania (i zmiana w składzie) jest kolejną, która podkreśla naturalność oferowanych w sieci produktów. Nie tak dawno Burger King reklamował swojego flagowego Whoopera klipem pokazującym proces psucia się burgera, co miało udowadniać, jak bardzo naturalny i pozbawiony konserwantów jest ten produkt.