W poniedziałek, 28 października, w południe klienci Banku Millennium zaczęli zgłaszać problemy z działaniem aplikacji bankowej. W serwisie Downdetector jest już kilkaset zgłoszeń dotyczących kłopotów z aplikacją Banku Millennium. Użytkownicy nie mogą się do niej zalogować. Klienci banku zgłaszają też problem z systemem płatności BLIK.
Czytaj więcej
Zysk banku w I kw. 2024 r. wyniósł 128 mln zł, mimo dużych rezerw frankowych. Władze Millennium planują zakończyć program naprawczy w połowie tego roku, o ile nie wydarzy się nic nadzwyczajnego.
Awaria Banku Millennium. Problemy z aplikacją mobilną i systemem BLIK
Wielu użytkowników na ekranach swoich smartfonów zobaczyło informację: „Połączenie jest niedostępne lub niemożliwe. Spróbuj ponownie później”.
Bank nie wydał oficjalnego komunikatu związanego z awarią, udzielił jednak po południu odpowiedzi na pytania mediów w sprawie zakłóceń działalności aplikacji mobilnej i systemu BLIK. Jak zapewnił, usługi znów działają.
„Mogły występować przejściowe trudności. Sprawność systemów, w tym dostęp do przelewów oraz usług BLIK, zostały już przywrócone. Analizujemy przyczyny niedostępności” – poinformowało biuro prasowe Banku Millennium, cytowane przez Business Insider Polska.