Firma zarobiła w II kwartale 2016 r. 33 mln dol, wobec 28,8 mln dol. przed rokiem. Przychody spadły natomiast o 8,3 proc. do 1,43 mld dol.
Sprzedaż produktów w Europie i Środkowo-Wschodniej Afryce spadła o 2 proc. w ujęciu rocznym do 520,9 mln dol. W krajach Ameryki Łacińskiej sprzedaż spadła o 12 proc. do 535,7 mln dol, a w Azji zniżka wyniosła 10 proc. do 141,9 mln dol.
- Wyniki za drugi kwartał przebiły nieznacznie nasze oczekiwania, głównie dzięki działaniom operacyjnym, oraz mniejszemu efektowi wahań kursowych - powiedział Sheri McCoy, dyrektor generalny Avon Products.
Firma poinformowała o oszczędnościach wynikających z cięcia kosztów.W marcu firma poinformowała o zmniejszeniu o 7 proc. zatrudnienia oraz o przeniesieniu siedziby do Londynu.
Swoje produkty Avon Products sprzedaje przez około 6 milionów aktywnych konsultantek na całym świecie.