– Wchodzimy w nowy cykl strategiczny z silnej pozycji gotowi otworzyć kolejny rozdział dynamicznego wzrostu i innowacji – przekonuje Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium. To przesłanie nowej strategii banku na lata 2025-2028 „Wartość i wzrost”, zaprezentowanej w poniedziałek po zamknięciu sesji giełdowej.
Ile klientów ma Millennium, a ile chce ich mieć
Główne cele przedstawione w strategii, to wzrost liczby klientów detalicznych do 3,7 mln z obecnych ok. 3 mln. Millennium zakłada, że dla 70 proc. klientów będzie bankiem pierwszego wyboru, a 95 proc. osób korzystających z jego usług będzie aktywnych cyfrowo.
Czytaj więcej
Klienci Banku Millennium mieli w poniedziałek problemy z logowaniem do aplikacji mobilnej. Zgłaszali też problemy z systemem płatności BLIK. Po południu bank poinformował, że awaria została usunięta.
Ten cel ma zostać osiągnięty dzięki zachowaniu silnej pozycji pod względem jakości obsługi klientów (umocnienie pozycji w pierwszej trójce najlepszych banków w rankingach NPS) oraz przez dalszą digitalizację i wdrożenie nowych rozwiązań technologicznych (np. zaawansowaną hiperpersonalizację oferty). Ponadto bank planuje rozwój oferty, szczególnie w zakresie produktów inwestycyjnych i oszczędnościowych, oraz skupić się na potrzebach poszczególnych grup klientów, w tym tych zamożnych i SOHO (jednoosobowe działalności gospodarcze).