Revolut właśnie zaoferował swoim klientom w Polsce konta bankowe. Jaki macie cel w tym zakresie?
Zaczęliśmy zapraszać pierwszych polskich klientów do Revolut Bank pod koniec października, ale zaproszenia zostały skierowane do wąskiej grupy najbardziej aktywnych klientów. Mimo to, dziesiątki tysięcy klientów przyjęło zaproszenie i przystąpiło do banku. Proces aplikowania działał sprawnie, dlatego zdecydowaliśmy się by do Revolut Bank zaprosić wszystkich klientów z Polski. Mam nadzieję, że większość spośród 1 miliona klientów w Polsce zrobi upgrade swojego konta do konta bankowego z ochroną depozytów i uzyska dostęp do naszej oferty bankowej.
Jakie produkty bankowe Revolut zaoferuje swoim klientom w Polsce? Stawki depozytów w polskich bankach spadły niemal do zera, czy powalczycie oprocentowaniem o środki klientów?
Revolut Bank rozpoczął oferowanie kont z ochroną depozytów. Nie oferujemy ani dodatniego, ani ujemnego oprocentowania depozytów w tym momencie. Wierzę, że możliwość przystąpienia do banku i posiadania konta z ochroną depozytów sprawi, że jeszcze więcej osób zechce korzystać z Revolut jako narzędzia do zarządzania finansami na co dzień. Naszym celem jest oferowanie dodatkowych korzyści naszym obecnym klientom. Nie oferujemy w tej chwili lokat terminowych, ale nie wykluczamy tego w przyszłości.
Skoro depozyty nie są oprocentowane, to w jaki sposób Revolut zamierza konkurować z bankami na polskim rynku?