Butik ma powierzchnię sprzedaży 133 mkw., ale klienci mogą tez korzystać z zamówień internetowych. Został uruchomiony przez partnera franczyzowego czyli spółkę Pacific Ocean. Polscy klienci mogą wybierać wśród wielu kolekcji biżuterii, zegarków i akcesoriów. Wiele z nich to modele powstające w różnych zmodyfikowanych wariantach od kilkudziesięciu lat, jak choćby flagowa kolekcja Serpenti. To również stylizowane zegarki biżuteryjne Tubogas, stworzone w 1948 r.
Czytaj więcej
Jakie marki luksusowe budzą największe pożądania u klientów i klientek, którzy chcą kupić produkty używane? Okazuje się, że w tym przypadku górę bierze konserwatyzm. Która ze słynnych marek znalazła się na szczycie zestawienia najbardziej pożądanych na świecie?
Jakie luksusowe marki są już obecne w Polsce?
To kolejna marka, która w ostatnich latach weszła na nasz rynek. Pojawiły się flagowe salony choćby firmy Hermes, na nowo pojawiła się Ermenegildo Zegna czy wiele brandów, jakie wprowadziła do Polski rodzina Likusów. W jej domu handlowym Vitkac działają choćby Luis Vuitton, Balenciaga, Bottega Veneta czy Gucci.
Bulgari jest częścią koncernu LVMH, który przejął markę w 2011 r. za ponad 4,3 mld euro. W umowie wyceniono Bulgari na podstawie stosunku wartości przedsiębiorstwa do sprzedaży wynoszącego około 3 razy, w porównaniu z innymi potencjalnymi kandydatami do przejęcia, Burberry (2,7 raza) i Tiffany (2,3 raza).
- Ta wielokrotność jest zgodna z historycznymi transakcjami w tym sektorze i niedawnym przejęciem (internetowego sprzedawcy luksusowej mody) Net-a-porter przez Richemont, co stanowiło stosunek wartości przedsiębiorstwa do sprzedaży wynoszący około 3 razy – podawał Deutsche Bank.