Co piąty litr piwa kupiony przez Polaków w ciągu roku przypada na okres wakacji. Nie dziwi więc, że właśnie wtedy producenci starają się dotrzeć do jak największej grupy piwoszy.
- W tym roku nasze piwa odwiedzą kilkadziesiąt festiwali takich jak Woodstock, Off Festiwal, Beerfest czy Jarocin. Jesteśmy również partnerem tegorocznych koncertów organizowanych przez Live Nation i ponad 10 tysięcy różnych imprez w całej Polsce – mówi „Rzeczpospolitej" Joanna Kwiatkowska, rzecznik Kompanii Piwowarskiej, lidera polskiego rynku piwa.
W tyle za swoim największym rywalem nie chce zostać Grupa Żywiec. - Pomyśleliśmy zarówno o tych, którzy odpoczywają nad morzem czy na Mazurach jak i o tych, którzy lato spędzają w dużych i mniejszych miastach – podkreśla Magdalena Brzezińska, rzecznik Grupy Żywiec.
Pod koniec czerwca w Krakowie ruszył cykl koncertów Męskie Granie, sponsorowany przez markę Żywiec. Trasa, która potrwa do końca sierpnia, obejmuje Kraków, Wrocław, Chorzów, Poznań, Warszawę i Żywiec. Marka Heineken, choć już nie jako sponsor tytularny, na początku lipca był do kupienia na festiwalu Open'er w Gdyni. Z kolei na Mazurach i Pomorzu promuje się Specjal, regionalna marka Grupy Żywiec. W sumie będzie sponsorem 17 imprez i wydarzeń. Największa z nich to inscenizacja Bitwy pod Grunwaldem.
Mali nadal w natarciu