InPost startuje z nową wersją aplikacji InPost Mobile. Obok kilku usprawnień istotna właściwie jest jedna kluczowa zmiana – klienci zyskają program lojalnościowy. To w branży kurierskiej nowatorskie rozwiązanie. W jego ramach użytkownicy za każdą odebraną paczkę i inne aktywności, w tym np. korzystanie z płatności InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh, będą otrzymywać tzw. InCoiny. To punkty, które będzie można wymieniać na nagrody, czy brać udział w loteriach. Punkty umożliwią np. uzyskanie zniżek oraz voucherów w partnerskich sklepach i platformach. Firma kierowana przez Rafała Brzoskę już w tym programie współpracuje m.in. z Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy czy Storytel.
Czytaj więcej
Za rok 2023 rok InPost wpłacił do polskiego budżetu dwu i półkrotnie więcej niż cała konkurencja razem wzięta.
Jak podkreśla Izabela Karolczyk-Szafrańska, szefowa marketingu w InPost, firma od lat buduje lojalność klientów w oparciu o jakość usług i aplikację mobilną. Teraz jednak idzie krok dalej. – Zbieranie InCoinów nie będzie zwykłą nową funkcjonalnością w aplikacji – tłumaczy. I zaznacza, że program lojalnościowy pozwoli spółce na „osiągnięcie kolejnego poziomu zaangażowania użytkowników”.
Dlaczego InPost wprowadza nagrody?
Nagrody mają być magnesem. W ramach „zabawy” będzie też loteria (chodzi o tzw. InBoxy), w której będzie szansa na wygranie takich nagród jak m.in. mieszkania w Warszawie o wartości ponad 750 tys. zł, czy samochód elektryczny, a także kody na darmowe nadania i wycieczki.
Aplikacja InPost Mobile ma już w nad Wisłą ponad 13 mln użytkowników (ułatwia odbiór i nadawanie przesyłek, ale także umożliwia śledzenie paczek i zarządzanie zwrotami.