Vistula Group zawarła umowę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, na mocy której uzyskała tytuł „Oficjalnego Partnera PZPN". W ramach współpracy Vistula opracuje i wykona kolekcję ubrań w postaci garniturów, płaszczy, koszul oraz obuwia dedykowanej piłkarskiej reprezentacji Polski. Będzie to oficjalna kolekcja, w której reprezentacja Polski wyjedzie na tegoroczne mistrzostwa Europy we Francji.
- Cieszymy się, że możemy zadbać o wygląd naszych piłkarzy. Połączenie lidera na rynku modowym z polską drużyną sportową jest czymś naturalnym. Piłka nożna to najważniejsza dyscyplina sportu w naszym kraju oraz najgorętszy temat nadchodzącego sezonu – mówi Grzegorz Pilch, prezes Vistuli. Zapewnia, że jego firma mocno kibicuje i wierzy w sukces reprezentacji Polski na turnieju EURO 2016 we Francji. - Mamy świetnych sportowców w drużynie, co nie raz mieliśmy okazję widzieć na boisku. Tym bardziej jesteśmy dumni, że PZPN wybrał nas na swojego partnera i polska drużyna będzie prezentować się w skrojonych na miarę garniturach Vistuli – mówi Pilch.
W ramach umowy Vistula otrzymała prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera PZPN" w swoich działaniach marketingowych, promocyjnych oraz reklamowych. - Jesteśmy bardzo zadowoleni z zawartej umowy. Vistula to uznany producent odzieży i jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek odzieżowych w Polsce. Jej produkty znane są z najwyższej jakości, dlatego niezmiennie cieszymy się, że właśnie w garniturach tej polskiej firmy reprezentacja Polski wyjedzie na turniej finałowy EURO 2016 – dodaje Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.
To nie pierwszy marketingowy kontakt Vistuli z piłką nożną. Kilkanaście dni temu twarzą tej marki został Rober Lewandowski, napastnik Bayernu Monachium i kapitan reprezentacji Polski.