Nasi informatorzy z Koalicji Obywatelskiej podkreślają, że sztab bardzo intensywnie wchodzi w temat afery wizowej, jeśli chodzi o kampanię w telewizji i w internecie.
Celem - co jest też zgodne z przesłaniem Donalda Tuska, przedstawionym w tym tygodniu - jest dotarcie do wyborców, którzy głosują na PiS lub są niezdecydowani.
PO ma badania: Afera wizowa działa
Z naszych rozmów wynika, że właśnie dlatego PO planuje, od czwartku, emisję spotów - na początku w telewizji Polsat. Tam sztab wykupił czas antenowy. Tusk odwiedził zresztą Polsat (pierwszy raz od dekady) w tym tygodniu.
- Nasze wewnętrzne badania pokazują, że afera wizowa działa jako temat. Stąd nasze coraz większe zaangażowanie. Chcemy dotrzeć z tą sprawą do nowych segmentów - mówi jeden z naszych dobrze poinformowanych rozmówców.
Politycy KO wskazują też dane, które pokazują zainteresowanie tym tematem w internecie.