Jak wygląda sytuacja Poczty Polskiej, jeśli chodzi o listy.
- Wyniki ostatniego kwartału są zaskakująco pozytywne. Drastyczny trend spadkowy uległ zahamowaniu. Jeśli chodzi o biznes unit Poczty Polskiej, jesteśmy 40 mln zł powyżej planu, co wynika z tego, że rośnie polska gospodarka. Spada wprawdzie korespondencja urzędowa, ale jest to rekompensowane przez przesyłki reklamowe – wskazywał Grzegorz Kurdziel, członek zarządu Poczty Polskiej.
Jeśli chodzi o paczki, Grzegorz Kurdziel powiedział, że są one bardzo ważne, ale to jednie wycinek usług dla rynku e-commerce. Dzięki jego rozwojowi w roku 2018 rynek paczek osiągnie wartość prawie 6,5 mld zł. Za poprzedni rok było to 4,5 mld zł. Podsumowując, paczki tak, ale oprócz tego jeszcze dodatkowe usługi – twierdził Kurdziel.
W czym PP jest lepsza od konkurentów?