Happy Meal to jedna z silniejszych marek w portfelu McDonald’s, od lat doskonale znana i z przyjemnymi skojarzeniami. Teraz sieć chce dodatkowo zarobić na tym sentymencie i wypuszcza zestawy dotąd oferowane w wersjach dla dzieci także w formacie dla dorosłej klienteli.
Hasłem akcji może być „nigdy nie jesteś za stary na Happy Meal”, a przynajmniej na to liczy McDonald's. Gigant fast foodów ogłosił plany wprowadzenia posiłków dla dorosłych – wraz z darmową zabawką – w ramach inicjatywy mającej na celu powrót do nostalgicznych skojarzeń z czerwonymi, kartonowymi pudełkami restauracji.
Pudełko w wersji dorosłej powstało w wyniku współpracy McDonald's ze znaną marką streetwearową Cactus Plant Flea Market i pojawi się w sklepach 3 października. W przeciwieństwie do zestawów dziecięcych, to nowe będzie zawierało Big Maca lub 10 kawałków Chicken McNuggets, a także napój gazowany i frytki.
W pudełku znajdzie się również jedna z czterech figurek z zestawów kolekcjonerskich maskotek McDonalda: Grimace, Hamburglara i Birdie, a także Cactus Buddy.
Czytaj więcej
Branża nie pozbierała się jeszcze po pandemii, a teraz do rosnących cen surowców oraz zwłaszcza energii rząd chce firmom dołożyć dodatkowy podatek.