Skyshowtime, nowa platforma streamingowa z filmami i serialami wchodząca do Polski, podała szczegóły debiutu. Oficjalnie przyznała, że ruszy 14 lutego. Poinformowała też, że wysokość miesięcznego abonamentu za dostęp do niej wynosić będzie niecałe 25 zł. Tym samym wygląda na to, że nie zamierza być najtańszym serwisem streamingowym w Polsce.
Dzień debiutu Skyshowtime w Polsce nie jest wielką niespodzianką. Platforma wcześniej podała tę datę dla jednego z innych rynków Europy, a startuje wszędzie tego samego dnia.
Kilka złotych
Co do wysokości abonamentu, to regularna cena plasuje Skyshowtime między Amazon Prime (10 zł miesięcznie lub 49 zł rocznie), najtańszymi pakietami w Player.pl a Disney+ (28,9 zł miesięcznie lub 289,9 zł rocznie) i HBO Max (29,99 zł lub – w promocji – 234 zł rocznie). Jest też niższa od najtańszego abonamentu Netfliksa (29 zł).
Nie ma jednak pewności, czy i jaką promocję nowa platforma zaproponuje widzom na starcie. HBO Max zaproponował przy okazji debiutu dostęp za niecałe 20 zł. Trzeba przy tym pamiętać, że był to debiut nietypowy. Startował nowy serwis, zastępujący już znane HBO Go i to do jego użytkowników kierowana była oferta utrzymaniowa.