Obecnie spółka zarządza 108 restauracjami, w tym siecią 92 lokali Sphinx (segment casual dining), 10 Chłopskie Jadło (premium) i 6 Wook (casual dining). Ostatnie miesiące dla akcjonariuszy były trudne - kurs akcji bowiem systematycznie spada. Jeszcze latem przekraczał 1,7 zł, tymczasem teraz jedna akcja jest wyceniana na ok. 1,2 zł. Spółka nie publikowała informacji, które mogłyby spowodować taką przecenę. W I półroczu 2014 r. znacząco poprawiła wyniki finansowe r/r. Dużą poprawę widać też w zakresie przychodów operacyjnych.
Tymczasem spółka przeprowadza kolejne akcje promocyjne, których celem jest zwiększenie sprzedaży i pozyskanie większej liczby klientów z poszczególnych segmentów, m.in. studentów. Dorota Cacek, wiceprezes Sfinksa podkreśla, że jak wynika z badań przeprowadzonych w pięciu dużych miastach Polski, aż 45 proc. młodych osób w wieku 18-29 lat odwiedza regularnie – co najmniej raz w tygodniu – lokale gastronomiczne. Dodaje, że w tej grupie jest też wielu studentów. Dlatego spółka przygotowała dla nich specjalne karty, uprawniające m.in. do korzystania z promocyjnego menu.