Jej oferta została uznana za najkorzystniejszą w przetargu na jego realizację. Pomorskie gminy zapłacą spółce NB Tricity 40,3 mln zł brutto. Pozostałe firmy, które wzięły udział w konkursie ofert proponowały rozwiązania za 76,7 mln zł (konsorcjum BikeU i Homeport Praga) oraz 32,56 mln.
- System rowerowy MEVO dla Trójmiasta i okolicznych gmin będzie jednym z największych w tej części Europy i pierwszym tej skali opartym w całości o rowery wspomagane napędem elektrycznym. Do jego realizacji podchodzimy z entuzjazmem i pewnością naszych możliwości, które wynikają z doświadczenia w stawianiu pierwszego w Polsce systemu rowerów wspomaganych elektrycznie w Warszawie oraz systemu rowerów IV generacji w fińskim mieście Turku. – podkreśla Małgorzata Dzięcioł, członek Zarządu Nextbike Polska.
Umowa będzie obowiązywać przez okres 78 miesięcy od dnia jej zawarcia, ale nie dłużej niż do 1 grudnia 2025 roku.