Materiał przygotowany przez Grupę PTWP

Trwa rejestracja na kolejną edycję Forum Rynku Spożywczego i Handlu – największej konferencji w Polsce poświęconej sektorom spożywczemu, handlowemu oraz HoReCa. Wydarzenie odbędzie się w terminie 4–5 listopada 2024 w hotelu Sheraton Grand Warsaw. W tym roku uczestnicy będą mieli okazję zgłębić kluczowe tematy w obszarze odpowiedzialności (zielony rozwój, zrównoważone działania, rewolucje w opakowaniach), w zakresie wyzwań technologicznych (FoodTech, AgriTech, RetailTech), poznać inspiracje i trendy dla liderów rynku oraz podyskutować o potrzebach konsumentów i pracowników.

Forum Rynku Spożywczego i Handlu to wydarzenie, które jednoczy producentów, dostawców oraz przedstawicieli branży handlowej, spożywczej i HoReCa, a także organizacje branżowe i biznes. Tegoroczną, 17. edycję otworzy dyskusja na temat zielonych wyzwań dla sektora rolno-spożywczego w Unii Europejskiej, podczas której uczestnicy będą rozmawiać o scenariuszach przyszłości i kierunkach rozwoju branży. W centrum uwagi znajdzie się ekorewolucja, globalne trendy i lokalna specyfika, a także rola przemysłu spożywczego jako filaru polskiej gospodarki.

W programie forum pojawią się również tematy związane z technologiami w służbie bezpieczeństwu żywności – FoodTECH i AgriTECH, konsolidacją rynku spożywczego oraz wyzwaniami, przed którymi stoją menedżerowie w zarządzaniu firmami FMCG. Istotnym punktem będzie także analiza potrzeb rynku pracy w branży spożywczej oraz wizja nowoczesnej fabryki żywności.

Co roku wydarzenie przyciąga grono ekspertów i ekspertek, którzy dzielą się bezcenną wiedzą, doświadczeniami z własnych biznesów i organizacji oraz sprawdzonymi praktykami z rynków polskich i zagranicznych. W gronie tegorocznych rozmówców są między innymi: Małgorzata Bojańczyk, dyrektorka Polskiego Stowarzyszenia Zrównoważonego Rolnictwa i Żywności; Małgorzata Cebelińska, wiceprezeska SM Mlekpol; Maciej Czapiewski, dyrektor ds. nowych technologii MAGO; Zenon Daniłowski, prezes Makaronów Polskich; Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności Związku Pracodawców; Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska; Przemysław Gostkiewicz, prezes Sokołowa; Zbigniew Groszyk, wiceprezes SM Mlekpol; Yuriy Grygorenko, dyrektor sprzedaży, główny analityk Gremi Personal; Krzysztof Hornicki, wiceprezes Krajowego Systemu Kaucyjnego Zwrotka; Michał Kędzia, partner w Funduszu Enterprise Investors; Marcin Lechowski, prezes Nordzucker Polska; Sławomir Leszczyński, dyrektor pionu handlowego, członek zarządu MAKRO Polska; Ewa Łapińska, general manager Poland & Baltics w Mars Wrigley Polska; Sylwia Majewicz, prezeska Podlaskich Zakładów Zbożowych; Mirosław Maliszewski, poseł na Sejm RP, przewodniczący sejmowej Komisji Rolnictwa i Rozwoju Wsi, prezes Związku Sadowników Rzeczypospolitej Polskiej; Artur Marszałkiewicz, partner zarządzający obszarem corporate finance w CRIDO; Robert Moreń, corporate affairs director w Mars Wrigley Poland; Jakub Olipra, starszy ekonomista w Credit Agricole Bank Polska; Marian Owerko, założyciel, przewodniczący rady nadzorczej FoodWell; Mikołaj Piaskowski, radca prawny współkierujący praktyką prawa ochrony konkurencji i konsumentów Baker McKenzie; Monika Piątkowska, prezeska Izby Zbożowo-Paszowej; Beata Podleśna-Gumkowska, dyrektorka zarządzająca InPost Fresh; Maciej Ptaszyński, prezes Polskiej Izby Handlu; Robert Rękas, prezes Lewiatan Holding, członek Rady Polskiej Izby Handlu; Bartłomiej Rychcik, prezes Enata Bread; Anna Sapota, vice president public affairs Eastern Europe North w Grupie TOMRA; Bernard Siekański, dyrektor Strategy& w PwC Polska; Dariusz Staszewski, prezes R3 Polska; Marietta Stefaniak, wiceprezeska ds. strategii i rozwoju w Cedrob Foods; Dariusz Szymczycha, wiceprezes Polsko-Ukraińskiej Izby Gospodarczej; Tomasz Średziński, prezes SmakMAKu; Robert Wawro, dyrektor Grupy Maspex; Maciej Wierzbicki, dyrektor Centrum Dystrybucyjnego sieci Kaufland w Bydgoszczy; Józef Wiśniewski, prezes Wipaszu; Marcin Witulski, prezes Polmleku; Hubert Woźniak, prezes Rajpolu; Rafał Zakrzewski, CEO 8a.pl oraz Marta Zarzeczna, dyrektorka ds. S&OP+, danych, analityki i doskonałości łańcucha dostaw w Mars Wrigley Polska.

Drugi dzień wydarzenia zainauguruje debata o tym, jak handel kształtuje zmiany społeczne i napędza gospodarkę. Prelegenci zastanowią się nad wykorzystaniem nowoczesnych technologii jutra już dziś oraz nad przyszłością zielonego handlu w kontekście regulacji i rosnących wymagań. Goście wydarzenia porozmawiają także o cyfrowych sklepach i GOZ jako rozwiązaniach na przyszłość w biznesie.

Forum towarzyszyć będą wydarzenia specjalne, w tym gala, podczas której wręczone zostaną nagrody Food & Retail Awards, przyznawane firmom wspierającym przemiany w przemyśle, handlu spożywczym i gastronomii. Zostaną także ogłoszeni laureaci konkursu Dobry Produkt – plebiscytu, w którym jury złożone z ekspertów, szefów kuchni, influencerów i dziennikarzy, wyróżni 15 firm, przyznając ich produktom certyfikaty Dobry Produkt.

Trwa rejestracja uczestników, formularz dostępny jest na stronie: www.frish.pl. Organizatorem wydarzenia jest Grupa PTWP.

Forum Rynku Spożywczego i Handlu 2024 

4–5 listopada 2024 r. Warszawa, hotel Sheraton Grand Warsaw 

„Rzeczpospolita” jest partnerem medialnym wydarzenia

Materiał przygotowany przez Grupę PTWP