Alma we franczyzie
Sieć delikatesów rozpoczyna nowy projekt, który może pozwolić jej przyspieszenie rozwoju
Bazując na latach doświadczeń na rynku artykułów spożywczych w segmencie premium Zarząd Alma Market S.A. podjął decyzję o rozszerzeniu działalności o ofertę współpracy franczyzowej w ramach prowadzenia sklepów Alma Smart. Firma prowadzi sieć delikatesów oraz sklep internetowy. Zachęca do współpracy powołując się na 20 lat doświadczenia w branży FMCG , ofertę marek własnych (Krakowski Kredens, Food&Joy) czy kilka tysięcy unikalnych artykułów sprowadzanych z całego świata.
Korzyść dla franczyzobiorcy to rozpoznawalna marka i jakość, dostęp do unikatowego asortymentu i wielu działań marketingowych. Alma zapowiada też dodatkowo wsparcie potencjalnego franczyzobiorcy „na starcie".
- Oferując pakiety franczyzowe wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom rynku i partnerów biznesowych. Biorąc pod uwagę fakt, że Delikatesy Alma od lat dostają najwyższe noty u Polskich konsumentów za jakość produktów i obsługi, wygląd sklepów, cieszą się też najwyższym zaufaniem, nasi Partnerzy zyskują dostęp do sprawdzonego i zyskownego modelu prowadzenia sklepu – mówi Aleksandra Budzińska, PR Manager Alma Market.