Materiał przygotowany we współpracy z AAA Auto Centrum
Jak długo kierowana przez panią firma działa na polskim rynku? Jest pani zadowolona z tej obecności?
W przyszłym roku AURES Holdings będzie świętować dziesięciolecie obecności AAA AUTO w Polsce. W zeszłym roku sprzedaliśmy około 25 tys. samochodów. W tym roku planujemy sprzedać ich 31 tys. Posiadamy już 13 oddziałów w Polsce. Ostatnio otworzyliśmy oddział zakupów w Gdyni, aby wesprzeć naszą placówkę sprzedaży w Gdańsku. W zeszłym roku otworzyliśmy odnowioną filię we Wrocławiu oferującą do 600 aut i przenieśliśmy nasz oddział w Krakowie do nowej, większej lokalizacji, która umożliwiła nam zwiększenie naszej oferty i poszerzenie jej także do 600 samochodów. Polska jest aktualnie naszym głównym krajem wzrostu.
Wasz model biznesowy jest inny od większości firm sprzedających używane auta. Co was przede wszystkim odróżnia?
Nasz model biznesu był rewolucyjny od początku. Nie jesteśmy stałym pośrednikiem handlowym – kupujemy auta na naszą własność za gotówkę. To pozwala nam wziąć odpowiedzialność za nie. Każdy, kto kupuje od nas samochód, wie dokładnie, kto jest właścicielem i z kim może się skontaktować w przypadku problemu. Dajemy gwarancję prawną auta na całe jego życie. Jeśli pojawia się problem z pochodzeniem auta już po jego zakupie, to gwarantujemy zwrot pieniędzy. Zapewniamy również możliwość wymiany samochodu na inny, bez pytań, w ciągu dziesięciu dni od zakupu. Byliśmy również pierwszymi w Europie Centralnej, którzy otworzyli call centre dla naszych klientów. Pracuje w nim teraz ponad 200 konsultantów i centrum przyjmuje miliony połączeń telefonicznych rocznie. Oczywiście dziś komunikujemy się z naszymi klientami także pocztą elektroniczną i poprzez live chat, który wykorzystuje generatywną sztuczną inteligencję.