BAT Polska powraca z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW

„Nie sprzedajemy wyrobów nikotynowych nieletnim” - pod takim hasłem BAT Polska i należące do firmy punkty sieci sprzedaży eSmoking World i Inspiration Store, powracają z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW. Jej celem jest uświadomienie opinii publicznej, jak ważne dla całej branży nikotynowej w Polsce jest przestrzeganie przez sprzedawców ustawowego zakazu sprzedaży wyrobów nikotynowych osobom przed ukończeniem 18 roku życia.

Publikacja: 13.12.2023 12:47

BAT Polska powraca z kampanią #ZEROKOMPROMISÓW

Foto: Adobe Stock

. .

Materiał przygotowany przez BAT Polska

Kampania jest apelem do wszystkich przedsiębiorców oraz ich pracowników oferujących w sprzedaży wyroby nikotynowe, by działali odpowiedzialnie i nie sprzedawali osobom nieletnim e-papierosów, podgrzewaczy do wkładów tytoniowych i beztytoniowych, saszetek nikotynowych, liquidów i wszelkich akcesoriów służących do konsumowania wyrobów nikotynowych.

Co więcej, kampania ma budować świadomość wśród tych osób, jak bardzo istotna jest świadoma odmowa dokonania transakcji z naruszeniem prawa. Misją organizatora kampanii – należącej do BAT sieci punktów sprzedaży eSmoking World i Inspiration Store, jest wzmocnienie świadomości wśród sprzedawców sieci, że zarówno e-papierosy, jak i pozostałe wyroby o tzw. obniżonym ryzyku, zawierające nikotynę, przeznaczone są wyłącznie dla dorosłych konsumentów. Co istotne, sprzedaży wyrobów nikotynowych powinno się odmówić także dorosłym, jeżeli zachodzi jakiekolwiek podejrzenie, że za ich pośrednictwem skorzystałyby z nich osoby nieletnie.

mat. prasowe BAT

W ramach pierwszego etapu kampanii eSmoking World i Inspiration Store przeprowadzą cykl szkoleń dla doradców klienta, ponadto we wszystkich punktach sieci pojawią się materiały informacyjne dotyczące kampanii. Zostanie ona wsparta szeroką komunikacją w mediach ogólnopolskich i social mediach. Poprzednia ogólnopolska edycja kampanii BAT pod hasłem #ZEROKOMPROMISÓW została przeprowadzona jesienią 2020 roku, a przypomnienie jej założeń miało miejsce rok później.

Materiał przygotowany przez BAT Polska

Kampania jest apelem do wszystkich przedsiębiorców oraz ich pracowników oferujących w sprzedaży wyroby nikotynowe, by działali odpowiedzialnie i nie sprzedawali osobom nieletnim e-papierosów, podgrzewaczy do wkładów tytoniowych i beztytoniowych, saszetek nikotynowych, liquidów i wszelkich akcesoriów służących do konsumowania wyrobów nikotynowych.

Społeczeństwo
Fein, delulu, yapping i womb womb – można głosować na Młodzieżowe Słowo Roku 2024
Społeczeństwo
Jaka pogoda czeka nas do świąt? IMGW podało prognozę długoterminową
Społeczeństwo
Wybór Donalda Trumpa będzie korzystny dla naszego kraju? Polacy podzieleni
Społeczeństwo
Dzieci zmarły po zatruciu środkiem owadobójczym. Każdy może go kupić w internecie
Materiał Promocyjny
Big data pomaga budować skuteczne strategie
Społeczeństwo
Po alkotubkach przyszedł czas na gumy-papierosy? Mogą zostać zakazane
Materiał Promocyjny
Seat to historia i doświadczenie, Cupra to nowoczesność i emocje