To reprezentatywny przegląd dorobku rzeźbiarza z lat 1984–2015, którego wymienia się jednym tchem razem z innymi brytyjskimi twórcami, takimi jak Antony Gormley, Anish Kapoor czy Mark Wallinger.
Większość rzeźb Cragga jest uniwersalna i równie dobrze funkcjonuje w plenerze w parkowym otoczeniu, jak we wnętrzu galerii. Tylko niektóre przeznaczone są wyłącznie do wnętrz. Należy do nich na przykład potężna instalacja ready-made ze szklanych naczyń różnych kształtów i gabarytów, prezentowana w przeszklonej Oranżerii, co potęguje efekt dadaistycznej zabawy z kruchym, transparentnym materiałem.
Dużo prac ma jednak znacznie solidniejszą konstrukcję, niezależnie z czego zostały wykonane: barwionego drewna, tworzywa sztucznego, żywic, ceramiki, stali czy brązu.
Najbardziej zaskakujące dzieło to okazała rzeźba „Secretions", uformowana z tysięcy białych kostek do gry. Jej postmodernistycznie miękki abstrakcyjny kształt to dzieło wyobraźni, dopuszczające pełną swobodę skojarzeń.
Potężne bryły i kompozycje wyróżnia bogactwo kształtów – od figuracji, przez formy organiczne do zupełnie abstrakcyjnych. Jedne z rzeźb przypominają ludzkie głowy, inne twory natury, np. porastające hubą drzewa, a jeszcze inne przemawiają ekspresją czystej gry wyobraźni, potęgowanej przez intrygujące tytuły.