Koronaburger hitem w Hanoi

Morale można podnosić na różne sposoby. Jedno jest pewne – najedzeni mają wyższe.

Publikacja: 26.03.2020 21:20

Koronaburger hitem w Hanoi

Foto: AFP

Wietnam jest krajem, który wydawał sobie poradzić z epidemią koronawirusa. W środku lutego wszystkich 16 chorych zostało uznanych za wyleczonych, ale powroty Wietnamczyków z zagranicy sprawiły, że koronawirus znów zaczął zataczać kręgi i w miastach takich jak Hanoi czy Ho Chi Minh władze nakazały zamknięcie wszystkich nie niezbędnych firm. Nadal mogą jednak działać niektóre bary, takie jak oferujący jedzenie na wynos bar z burgerami Hoang Tunga.

Hoang Tung postanowił śmiać się w twarz epidemii i razem ze swoim zespołem wyrabia teraz specjalne koronaburgery. Pracowicie tworzą do nich barwione zieloną herbatą bułki w kształcie koronawirusa.

- Żartujemy sobie, że jeżeli się czegoś boisz, powinieneś to zjeść. Więc koronawirus nie będzie już przerażał po zjedzeniu burgera w jego kształcie. To taki sposób na przekazanie innym odrobiny radości w czasie pandemii – mówił Reutersowi Tung.

Podobnego zdania są klienci, którzy chętnie przychodzą na koronaburgera.

W Wietnamie obecnie jest 148 potwierdzonych przypadków zakażenia koronawirusem. Jednak oficjalnie nie odnotowano żadnego zgonu z tego powodu.

Wietnam jest krajem, który wydawał sobie poradzić z epidemią koronawirusa. W środku lutego wszystkich 16 chorych zostało uznanych za wyleczonych, ale powroty Wietnamczyków z zagranicy sprawiły, że koronawirus znów zaczął zataczać kręgi i w miastach takich jak Hanoi czy Ho Chi Minh władze nakazały zamknięcie wszystkich nie niezbędnych firm. Nadal mogą jednak działać niektóre bary, takie jak oferujący jedzenie na wynos bar z burgerami Hoang Tunga.

Przemysł spożywczy
Koniak do Chin luzem w kontenerach. Załoga w Cognac strajkuje
Przemysł spożywczy
Rosjanie skopiowali pomysł Donalda Trumpa. Nowa marka wódki na rynku
Przemysł spożywczy
Sposób na drogi nabiał? Nasłać prokuraturę. Takie rzeczy tylko w Rosji
Przemysł spożywczy
Cena masła. Ile może kosztować w święta? „Zbliżamy się do 10 zł”
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Przemysł spożywczy
Polacy szukają oszczędności, także w przypadku żywności