Nowy smak Skittles mocno zaskoczył. Nie wszystkim będzie smakować

Na popularny w USA Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę. Te cukierki z pewnością znajdą swoich fanów i przeciwników.

Publikacja: 26.07.2023 15:55

Na Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę

Na Narodowy Dzień Musztardy właściciel marki Skittles przygotował specjalną niespodziankę

Foto: PAP/EPA

Dla uczczenia Narodowego Dnia Musztardy, przypadającego 5 sierpnia, marka Skittles nawiązała współpracę z producentem musztard, marką French’s. Efektem tej współpracy są cukierki oblane żółtym barwnikiem i, jak chwali się producent, mające „smak musztardy”.

Nie wszyscy chętni jednak spróbują musztardowych skittlesów. Limitowana edycja będzie dostępna tylko w „Mustard Mobile” marki French’s, który pojawi się tylko w trzech amerykańskich miastach – Atlancie (31 lipca), Waszyngtonie (2 sierpnia) i w Nowym Jorku (5 sierpnia). Dodatkową szansą na spróbowanie musztardowych cukierków jest udział w loterii online, w której można wygrać paczkę zawierającą limitowaną serię cukierków.

- Skittles zawsze stara się inspirować chwile codziennego szczęścia i zapewniać fanom nieoczekiwane sposoby doświadczania marki – mówił w komunikacie prasowym Ro Cheng, dyrektor marketingu firmy Mars, właściciela marki.

Jak zauważa CNN, marki często próbują przyciągnąć uwagę dziwnymi, a czasem i obrzydliwymi, smakami w nadziei, że przyciągnie to zainteresowanie w mediach społecznościowych. Bywały już np. lizaki o smaku hot dogów. A sama marka Skittles często ma własne, limitowane serie cukierków, jednak najczęściej były to smaki mocno kwaśne albo ostro-słodkie. W 2020 r. Skittles porzucił też na miesiąc tęczowe opakowanie by… uczcić tęczową społeczność LGBTQ+ specjalnymi opakowaniami, zaprojektowanymi przez artystów związanych z nią związanych.

Czytaj więcej

Starbucks dodaje oliwy do kawy, ale tylko z pierwszego tłoczenia

Marka French’s również jest znana ze zwariowanych pomysłów na promocję musztardy. Należąca do McCormick&Company marka sprzedawała w zeszłym roku donuty o smaku musztardy (w Nowym Jorku). A w 2019 r. miała w ofercie lody o smaku musztardowym.

Cukierki o smaku musztardy raczej nie pozostawią nikogo obojętnym. Albo zasmakują, albo zdecydowanie wzbudzą niesmak. Tak czy inaczej, dla obu marek będzie to korzyść - w postaci większego zainteresowania.

Dla uczczenia Narodowego Dnia Musztardy, przypadającego 5 sierpnia, marka Skittles nawiązała współpracę z producentem musztard, marką French’s. Efektem tej współpracy są cukierki oblane żółtym barwnikiem i, jak chwali się producent, mające „smak musztardy”.

Nie wszyscy chętni jednak spróbują musztardowych skittlesów. Limitowana edycja będzie dostępna tylko w „Mustard Mobile” marki French’s, który pojawi się tylko w trzech amerykańskich miastach – Atlancie (31 lipca), Waszyngtonie (2 sierpnia) i w Nowym Jorku (5 sierpnia). Dodatkową szansą na spróbowanie musztardowych cukierków jest udział w loterii online, w której można wygrać paczkę zawierającą limitowaną serię cukierków.

Przemysł spożywczy
Otmuchów wrócił do działalności, pod Wrocławiem czekają na falę
Przemysł spożywczy
Polscy producenci wysyłają żywność i napoje powodzianom. Woda zamiast oranżady
Przemysł spożywczy
Żabka wycofuje jeden z napojów i ostrzega klientów. Możliwe kawałki szkła
Przemysł spożywczy
Śniadanie drożeje. Masło w górę, jajek mało, następny może być chleb
Materiał Promocyjny
Wpływ amerykańskich firm na rozwój polskiej gospodarki
Przemysł spożywczy
Kimchi ofiarą zmian klimatu