Nasza-Klasa pokonała WP

Serwis społecznościowy z Wrocławia wyprzedził Wirtualną Polskę i jest już trzecią najpopularniejszą stroną internetową w Polsce – wynika z najnowszego, styczniowego badania Megapanel PBI/Gemius

Aktualizacja: 27.03.2009 00:07 Publikacja: 26.03.2009 17:52

Nasza-Klasa pokonała WP

Foto: Fotorzepa, MW Michał Walczak

Niezagrożone pierwsze miejsce w naszym kraju zajmuje wyszukiwarka Google, która może pochwalić się 13,7 mln realnych użytkowników i dociera do 87,2 proc. polskich internautów.

Drugie miejsce przypadło Onetowi – 9,7 mln realnych użytkowników i zasięg 62 proc. Nasza-Klasa w styczniu mogła pochwalić się 9,2 mln realnych użytkowników i zasięgiem 58,5 proc.

Przesunięcie portalu w rankingu najpopularniejszych witryn to skutek dużego przyrostu realnych użytkowników w porównaniu z grudniem 2008 r. W ciągu zaledwie miesiąca ich liczba zwiększyła się o prawie 780 tys. To największy przyrost w czołówce – w tym samym czasie Google przybyło 364 tys. użytkowników, a Onetowi – 191 tys. Zepchnięta na czwarte miejsce Wirtualna Polska może pochwalić się zaledwie 56 tys. nowych odwiedzających w styczniu.

Awans Naszej-Klasy to jedyne przetasowanie w pierwszej dziesiątce najpopularniejszych witryn www w Polsce. W styczniu więcej działo się wśród stron sklasyfikowanych na miejscach 11 - 20.

Na fali zwiększającego się w całym polskim Internecie zainteresowania serwisami ekonomicznymi w pierwszej dwudziestce zadebiutował portal Money.pl (miejsce 20.). Oprócz niego pojawiły się w niej także Polskie Książki Telefoniczne (Pkt.pl) – miejsce 15., oraz Panorama Firm (Pf.pl) – pozycja 14.

Po grudniowym sezonie zakupowym wyraźnie zmniejszyła się popularność Ceneo.pl. To najczęściej odwiedzana w polskiej sieci porównywarka cen. Spadła ona z 14. na 19. miejsce.

Niezagrożone pierwsze miejsce w naszym kraju zajmuje wyszukiwarka Google, która może pochwalić się 13,7 mln realnych użytkowników i dociera do 87,2 proc. polskich internautów.

Drugie miejsce przypadło Onetowi – 9,7 mln realnych użytkowników i zasięg 62 proc. Nasza-Klasa w styczniu mogła pochwalić się 9,2 mln realnych użytkowników i zasięgiem 58,5 proc.

Media
Akcje Cyfrowego Polsatu w górę. Zarząd o rodzinnym sporze
Media
Kina liczą, że pomoże im kilka tytułów
Media
„Parkiet” prezentuje nową ofertę prenumeraty. Wyjątkowa propozycja dla inwestorów
Media
„Rzeczpospolita” ma nową ofertę prenumeraty na 2025 rok
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Media
Szalony tydzień akcji Trump Media. Jaka będzie przyszłość spółki prezydenta elekta?