Materiał powstał we współpracy z British American Tobacco
British American Tobacco ogłasza nową strategię. Dlaczego teraz? W trudnych dla biznesu czasach firmy raczej myślą, jak sobie poradzić, a nie o szerszych strategiach.
Nasza nowa strategia lepszego jutra to dojrzałe wybory dokonywane w oparciu o szereg różnorodnych możliwości, które chcemy oferować naszym klientom. Dlatego wciąż rozwijamy portfolio wyrobów tytoniowych, tak by były satysfakcjonujące dla konsumentów i zaspokajały ich potrzeby.
Z drugiej strony coraz bardziej istotnym trendem jest dzisiaj ograniczanie ryzyka związanego z używaniem tradycyjnych wyrobów tytoniowych, dlatego naszym celem jest generowanie coraz większej części przychodów z produktów alternatywnych, potencjalnie mniej szkodliwych, a tym samym ograniczenie wpływu naszej działalności na zdrowie.
Lepsze jutro to także zapewnienie zrównoważonego rozwoju, dlatego chcemy zrealizować szereg zobowiązań środowiskowych i społecznych, wśród których jest osiągnięcie do 2030 r. neutralności pod względem emisji dwutlenku węgla.