Pierwsza z nich to „Opieka Rodzinna Standard" zapewniająca całej rodzinie opiekę medyczną na co dzień i dostęp do specjalistów za przystępną cenę. Druga - to oferta opieki medycznej dla małych i średnich przedsiębiorstw. To kontynuacja pomysłów z ubiegłego roku, kiedy firma wprowadziła pakiety dla osób po 65. roku życia oraz, pierwsze na polskim rynku, ubezpieczenie dla najmłodszych dzieci.
Jak podaje firma, oferta dla małych i średnich przedsiębiorstw powstała na podstawie analizy potrzeb tego segmentu przedsiębiorców i ich pracowników już korzystających z usług, a także wiedzy oraz wieloletniego doświadczenia Medicover w zarządzaniu zdrowiem blisko 500 tys. pacjentów. Propozycja składa się z 5 kluczowych programów: Plus, Specjalistycznego, Specjalistycznego Plus, Szpitalnego i Platynowego. Nowością są trzy programy dostępne w Opcji Standard, do których zostały wprowadzone limity na konsultacje lekarskie określone na poziomie ich średniego wykorzystania w populacji oraz znaczące rabaty - w miejsce bezpłatnego dostępu - na wybrane badania diagnostyczne lub zabiegi chirurgii jednego dnia. Takie mechanizmy pozwalają znacząco obniżyć cenę pakietu, ale jednocześnie umożliwiają mniejszym firmom korzystanie z rozbudowanych programów opieki, które normalnie mogłyby być dla nich zbyt dużym obciążeniem finansowym.
„Opieka Rodzinna Standard" jest natomiast propozycją skierowaną do konkretnej grupy z segmentu klientów indywidualnych - rodzin. Nowa oferta pozwala zapewnić całej rodzinie, niezależnie od liczby jej członków, dostęp do opieki medycznej na co dzień i wybranych specjalistów za stałą składkę miesięczną w wys. 195 zł.
Zdaniem Johna Stubbingtona, dyrektora operacyjnego Grupy Medicover, firma jest bliska zrealizowania zapowiadanego w zeszłym roku planu zwiększenia sprzedaży indywidualnej o 100 proc.
- Chcemy w każdym kolejnym roku, aż do 2015 r., podwajać sprzedaż usług skierowanych do klientów indywidualnych. Oprócz nowości w ofercie, cały czas rozwijamy własną dystrybucję i sprzedaż w kanale 'direct' – zarówno przez Internet jak i telefon – mówi John Stubbington, dyrektor operacyjny grupy Medicover.